UKK - Usein kysytyt kysymykset

Tilaukset

Voiko yksityishenkilö tilata teiltä?
- Kyllä voi. Tilaus tulee tehdä verkkokaupassamme ja maksaa luottokortilla.

Kuinka teen tilauksen verkkokaupassa?
- Painat tuotteen kohdalla ”Tilaa” ja tuote siirtyy ostoskoriin. Mene sitten täyttämään tietosi ostoskoriin ”Siirry kassalle”. Yksityishenkilönä muista laittaa ruksi kohtaan ”Olen yksityishenkilö”.

Kuinka teen tilauksen yritykselle, yhdistykselle tai julkiselle sektorille?
- Voit tilata yritykselle verkkokauppamme kautta. Yrityksenä voit valita luottokorttimaksun tai laskun 14 päivää netto. Tarkistamme luottotiedot.
- Voit myös laittaa meille tilauksen sähköpostilla osoitteeseen myynti@gerdmans.fi

Voinko tilata laskulle?
- Jos tilaat yritykselle, yhdistykselle tai julkiselle sektorille ja sinulla on y-tunnus ja luottotiedot kunnossa, silloin myönnämme laskun.

Onnistuuko verkkolaskutus?
- Kyllä!
- Jos tilaat verkkokaupan kautta, voit kirjoittaa ”Lisätietoja” kenttään OTV verkkolaskuosoitteenne ja operaattorinne.
- Sähköpostitilauksen mukana voit liittää ohjeen sähköiseen laskutukseen.

Tuleeko tilaukselle jotain lisämaksuja tai yllätyskuluja?
- Yllättäviä lisämaksuja esim. pakkausmateriaalista / pientilauslisiä / laskutuslisiä / toimitusmaksuja EI tilaukselle tule.
- Lisäpalveluista, kuten sisälle kanto tai asennuspalvelusta veloitamme erikseen sovitun mukaisesti.
- Verkkokaupassamme isolla ilmoitetut hinnat ovat alv 0%, koska myyntimme on suunnattu yrityksille. Hintoihin lisätään voimassa oleva alv 24 %.

Meillä on aina ilmainen toimitus katutasoon tehdaspakkauksissa!

Tarjouspyynnöt

Minne voin lähettää tarjouspyynnön?
- Sähköpostilla osoitteeseen myynti@gerdmans.fi

Saako teiltä suunnitteluapua toimitilojen sisustukseen?
- Emme ole sisustussuunnittelijoita, mutta autamme mielellämme valitsemaan sopivia kalusteita teille tilojenne pohjakuvan mukaan!

Toimitukset

Milloin tilaukseni toimitetaan?
- Kun olemme käsitelleet tilauksesi, saat sähköpostilla tilausvahvistuksen. Liitteenä olevasta PDF tiedostosta löydät tuoterivistä kohdan: lähtöpäivä varastolta. Silloin tuote lähetetään Ruotsin keskusvarastoltamme ja menee muutama päivä, että tuote on Suomessa.

Kuka toimittaa tilauksen ja minne?
- Suurimman osan toimituksistamme hoitaa Schenker. Pienemmät paketit saattavat tulla suoraan Saksan varastosta UPS:llä.
- Meillä on aina ilmainen toimitus katutasoon Suomessa. Eli toimitus tulee ulko-ovelle katutasoon.

Saako tilauksen toimitettua kerroksiin, sisälle asti ja kasattua paikoilleen?
- Tästä lisäpalvelusta voi pyytää hinnan meiltä sähköpostitse: myynti@gerdmans.fi

Kuinka voin seurata tilaukseni toimitusta?
- Valitettavasti meidän järjestelmästämme ei lähde automaattisesti seurantalinkkejä tilauksille.
- Kun olet tarkistanut tilausvahvistuksesta lähtöpäivän varastolta ja tilauksen olisi pitänyt lähteä, voit soittaa tai lähettää meille viestin chatin kautta ja kysyä tarkemmin missä tilaus menee, puh. 09 887 0350. Palvelemme ma-pe klo 8-16.

   

Reklamaatiot

Miten ja minne reklamoin?
- Voit lähettää meille reklamaation sähköpostilla osoitteeseen myynti@gerdmans.fi. Liitäthän viestiisi kuvia ja tilausnumeron.

Kuljetusvauriot

Muistathan tarkistaa tuotteiden kunnon, kun vastaanotat lähetyksen. Jos pakkauksissa on kuljetuksesta tulleita jälkiä / pahvissa reikiä / tuote rikki merkitse kuljettajan kanssa tästä varauma rahtikirjaan!
- Kuljetusvaurioista tarvitsemme aina kuvat sähköpostilla myynti@gerdmans.fi

Avasin pakkauksen ja huomasin tuotteessa piilovaurion. Pakkaus oli ehjä, eikä rahtikirjalle tullut kuljetusvauriosta merkintää, miten toimin?
- Piilovauriot tulee reklamoida meille HETI, kuitenkin viimeistään 7 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.
- Muistathan liittää sähköpostiin pakkauksesta ja tuotteesta kuvia ja ilmoita meille tilausnumero.

Millaisen korvauksen saan kuljetusvauriosta?
- Jos tuotteeseen on tullut naarmu tai lommo kuljetuksessa, mutta se on käyttökelpoinen, voimme tarjota tästä alennusta / hyvitystä.
- Jos tuote on kokonaan mennyt rikki kuljetuksessa, tilaamme uuden ehjän tuotteen tilalle. Odotathan rikkinäisen tuotteen kanssa, että saamme reklamoitua kuljetusliikettä. Tuotteita ei saisi liikutella, ettei siihen tule muita vaurioita, jos kuljetusliike haluaa itse tulla toteamaan kuljetusvaurion.

Tuotteen toiminnassa vikaa

Tilaamassani tuotteessa on jokin vika, esimerkiksi:
Sähköpöytä ei enää nouse napista, mitä teen?
- Laita meille tästä reklamaatio sähköpostiin, selvitä tilausnumero, mistä tilauksesta on kyse. Ota sähkörungossa olevasta tarrasta kuva ja liitä se sähköpostiin.
- Meillä on 7 vuoden toiminta- ja materiaalitakuu, minkä piiriin voimme tilata varaosia.

Palautukset

Tulin katumapäälle, en haluakaan tuotetta, miten palautan sen?
- Laita meille tästä kirjallisesti sähköpostia: myynti@gerdmans.fi
- Tuote tulee palauttaa alkuperäisessä pakkauksessa virheettömänä myyntikunnossa.

Onko palautus ilmainen?
- Ei ole, asiakas vastaa ja maksaa paluurahdista.
- Tuotteen voi itse palautta meille perille asti osoitteeseen: Gerdmans Oy, Kappelitie 6, 02200 Espoo. Emme nouda palautuksia mistään noutopisteistä.
- Voimme myös järjestää palautukselle noudon. Tällöin vähennämme tuotehinnan rahanpalautuksessa rahtikulun.

Aukioloajat ja yhteystiedot

Onko teillä myymälää tai myyntinäyttelyä, missä tuotteenne olisi esillä?
- Ei ole. Olemme ainoastaan verkkokauppa.

Onko teillä Espoossa varastoa mistä voisi noutaa tuotteet?
- Ei ole. Meillä on Espoossa toimisto ja pieni palautusvarasto.
- Tuotteet ja tilaukset lähetetään suoraan Ruotsin keskusvarastolta tai Saksan varastolta.

Miten olette avoinna?
- Asiakaspalvelumme on paikalla ma-pe klo 8-16
- Palvelemme puhelimitse, chatin kautta ja sähköpostilla
- Verkkokaupastamme voit tilata 24 / 7

Yhteystiedot:
Kotisivut ja verkkokauppa: www.gerdmans.fi
Sähköposti:myynti@gerdmans.fi
Puhelin: 09 887 0350
Toimisto: Kappelitie 6, 02200 Espoo

;